oznurbz her sag gögüsünüzü emzirdiginizde de 5 dk da olsa o gögüsünüzüde emdirin ne kadar sık emzirirseniz o kadar artar ben aktardan still mee diye süt attırıcı cay var ondan iciyorum cok faydasını gordum ceviz kuru incir kuru tut rezene cayı kımyon cayı bunların hepsınıde ara ara yiyorum ve iciyorum allaha şükür yetiyo ama 2 aylık kontrolunde bile verimli kılo almasına ragmen yanı 850 gr doktorum günde 2 defa da mama takviyesi ver toplu olsun ilk 6 ay cok önemli demişti Oyüzden veriyorum bende mama tabi suanda normalde 4 aylık bi bebek ölcegi kadar vermiyorum normalde 120.180 arası verilmesi gerek ben 90 veriyorum onu bile yemiyo dogru düzgün doktorumada söyledim senin sütünle doyuyo demekki ama yinede kesme demişti vermek istemeyen kişilerdendim ama doktorum ne dediysede bebegim icin yapıyorum