belinaypoyraz 3 aylık bebeğim var eşim çok bi bok yapmış gibi bide boşanmak istiyor yüzüme vurup vurup duruyor asgari ücret gibi alıyor ben çalışmıyorum nafaka ne kadar olur? Güvence lazım ne bileyim çok mutsuz ediyor beni böyle büyütemem çocuk