Zynp555 Selam kızlar the purest serumlarını kullanan varmı aranızda ? Kullanan varsa hangisini ve nasıl kullandığınızı yazar mısınız 🌼
Deniz32 Zynp555 gece serumunu aldım ve günlük nemlendiricisini bende faydasını görmedim satış için şişirilmiş bir marka bence
maygirl Zynp555 fenomenlerin reklam yaptigi hic birsey alinmaz…%99u boş para tuzagi daha dermotolojik urunler terch edilmeli.
abcdeg Sivilce ve leke karşıtı olanı aldım kullanmaya başladım bı hafta içinde yüzünde odemlı sivilce olmaya başladı tüm yüzümü sardı agrılu bende bıraktım kullanmadım. Belki benm cilt yapımla alakalıdır ama bana yaramadı.
Blackcloud abcdeg İlk kullanımda kusturma yapabiliyor bazı markanın ürünleri. Devam edip bi kaç gün daha geçip geçmediğine baksaydınız keşke.
asilandalyamoms Ben arbutin ve c vitaminini kullanıyorum c vitaminini çok beğendim gerçekten çok güzel aydınlatıyor..
mihrakuss Zynp555 Ben yeni aldım kırmızı serumu bugün ilk kez kullandım beğendm şimdilik bakalım işe yarayacak mı
Defnemmm1 Zynp555 bende sivilce karşıtı olan var düzenli kullanırsam sivilce çıkarmıyor o yönden memnunum ama bırakınca tekrar çıkıyor o kötü. Olan sivilceyi denildiği gibi hemen söndürmüyor o kötü.
abcdeg Blackcloud valla 10 güne yakın kullandım sivilce yapınca bıraktım arada zaman geçti yine kullandım yıne yaptı bilmiyorum cıldım ile alakalı da olabilir
abcdeg Zynp555 hayır çene bölgede büyük ödemli sivilceler çıktı baya kötü oldu yanı bıraktım kullanmadım