Trendyoldan çay keyfi bakıyorum kizlar ceyizim de karaca dan almıştım daha eve geçmeden üst cam demliği patladı çeyiz dizmede sonrasında alt tarafı da bozuldu şimdi bana kullanıp memnun kaldığınız hatta mümkünse modeli ile birlikte veya Trendyol ile alanlar memnun kalanlar varmı yorumlar mısınız teşekkürler 🤗