themommyy selam kızlar bebeğim 5. aya girmek üzere ek gıda için en doğru zaman ne zaman ben tam 6. ayı beklemek istemiyorum , bu ay doktorumada soracağım .. Sizler ne zaman başladınız ne ile başladınız 😇 Önerilerinize açığım 🫶🏻🫶🏻
nazlimom_ themommyy anne sütü aldığı için doktorumuz 6. Ayda başlamamızı söylemişti 6. Ayda başlamıştık şuan da 2 yaşına giricek😇
nevarbe themommyy 2 ayına kadar anne sütü daha sonra mamaya başlamıştık 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başlatmıştı doktorumuz 😌
1anaa2evlat themommyy 5 buçuk ayda hafif tadimlara baslayablrz demişti doktorumuz iki ogluma da 5 buçuk ayda başladım yoğurdumuz doğal zaten kendmzw yapiorz ilk yoğurttan başladım sonra meyve pureleri yaptm ve doktorumuz özelikle belirtti bu dycegimi bende iki ogluma da uyguladım mama sandalyesi kullanıyorsan yada yer sofrasında yediriyorsan nasıl yiyosa fark etmez ama dyelm meyve püresi tadicak yiycek eline alip Kaçıkla o şekilde yedirme canım bebişin kendi önüne koy elleriyle mıncıklasin brak batirsin üstünü başını ilk tadimlari ne olursa olsun öyle yap doktorumuz böyle demişti bize yiyeceği şeyi tanısın demişti ozaman daha da isteyerek yer demisti ve öyle de oldu çok iştahlı geçti ek gıda dönemimize şuan biri 32 biri 18 aylık halen hiç yemek secmezler
themommyy nazlimom_ hem anne sütü hem mama alıyor bizim kızda🥲 bende bu kontrolde soracağım bakalım doktorum ne diyecek😇
Hulyakrd Anne sütü içiyor kızım ama doktorumuz 5 buçuk aydan sonra 3 gün kuralı uygulayarak gıdaya geçebilirsiniz dedi ve o şekilde gıdaya geçmiş olduk
themommyy 1anaa2evlat çok teşekkür ederim canım dediklerini yazdım bir kenara🥲 umarım bizde bu ay içinde başlarız
mizginelif themommyy Benim kızım da bayramda 5 aylık olacak. Ayına göre kilosu iyi olduğu için 5. ayda tadımlara başlamayı düşünüyorum.
1anaa2evlat themommyy benim oğlum ellerini tabaga daldirp eline bulaşan yogurdu ağzına götürerek yemisti 😂😂😂 tabi böyle yapcani bildm için ellerini iyce yikamistm😂
mizginelif themommyy Bende çok sabırsızlanıyorum ek gıda dönemi için şimdiden kemik suyu, ilik suyu vs attım buzluğa. Süreci iyi yönetebilirim inşallah 🙏
Cnrars themommyy bende henüz baslamadim da ilk meyve ile başlanırsa sebzeleri reddedebilir diye biliyorum. Patates de kabız yapıyormuş biraz . Onunla da başlama 😁
Dogacelik themommyy 4 ay 20 günlük başladım. Sadece anne sütü alıyor. İlk kızımda 6. Ayı beklemiştim. Şimdi çok gereksiz buluyorum. Oğlum destekli oturuyor, biz yerken bana da verin diye ağlıyor. Mama da kabul etmedi hiç. 10 gün oldu başlayalı bir zararını görmedim. Tam tersi uyku süreleri uzadı.