ZeynepveDenizinAnnesiii İyi geceler 18 ayımıza kadar deca tabs mavi olan d vitamini kullandık 2 yaşa kadar devam. Ocean olanda iyi sanırım doktorumuz deca tabs diyor ama siz hangisini kullanıyorsunuz
livanurvealpinannesi61 ZeynepveDenizinAnnesiii ben newvit kullanıyorum içeriği aynı. ocean deca tabs aşırı pahalı.
ZeynepveDenizinAnnesiii livanurvealpinannesi61 evet ya sağlık için tabi önemli değil ama anlaşmalı oluyorlar doktorlarla bence bizde doktor dedi die onu alıyoruz 350 tl ye aldım geçen ay her ay artıyor 🤷♀️
livanurvealpinannesi61 ZeynepveDenizinAnnesiii ben ocean kullanıyordum newvite geçtim Bayadır ocean aşırı pahalı newvit ile arasında fark yok hiç içeriği temiz marka.
busetoo ZeynepveDenizinAnnesiii kaç damla Deca dan veriyordunuz ben 1.aydan beri hep 4damla verdim şuan 3aylık yavrum fazla mı verdim