Abur cubur dolabımız var orayı sabah bir açtım milyondan karınca hemen boşalttım domestosla sildim beyaz sirke ile sildim bütün dolap içlerini dolap üstlerini baktım yine çıkıyorlar tarçın döktüm yok yine çıkıyorlar yuvasını bulamadım bir türlü . Karınca tozu döktük yine bitmedi karınca yemi aldım işe yarar mı. ? Çıldıracağım Allah günah yazmasın öldürüyorum artık. Yemin ederim dua bile okudum gitsinler diye