yalnizannee_ 1 oğlum 1 kızım var. Abi okuldan gelene kadar iyi idare ediyoruz ama abi okuldan gelince oğlan 11 kız 3 yaşında aboo gör gümbürtüyü bırak apartmanı mahalle almıyor bizi.kiz oğlanı çok boğuyor.bogdugu yetmiyormus gibi aman vermiyor oğlana ya birşeyler atıyor ya saçlarını tutup çekiyor odasında ders çalışsa gidip kapısını tekmeliyor çık diye🤦 oglanda kızıp haliyle bas bas bağırıyor kıza. Birine oğlum sen büyüksün etme eyleme demekten berikine abini rahat bırak demekten içim şişiyor artık.heleki haftasonu hiç gelsin istemiyorum sabah 7 de bir basliyorlar kavgaya gece 11 e kadar hep kavga.Geçen sene kız bu kadar değildi ama büyüdükçe mafya oldu başımıza