Kızlar bebeğim 10 aylık 10 gündür asla emmiyor sadece gece, uyku da, emmedigi için ve stresten sütüm de azaldı, sağıyorum 30 ml çıkmıyo bile
İlk dışini çıkardı 2 hafta önce diğeri de yolda acaba ondan mı ek gıda da almıyo aç yaşıyo bana bi öneride bulunun