Selamben_ bizim her akşam çocuklar uyuduktan sonra kahve zamanımız var. Evi toplarız temizler oturur ve sadece kendimizle ilgili konuşuruz. Günün kritiği de diyebiliriz. Kırdığın kızdığın ya da zorlandığın gibi konular. Genelde akşam çocuklar yatana kadar telefon da kullanmayız, tv de nadir açılır. O yüzden yorgun değilsek beraber film izleriz.
İşten bazen erken çıkıyor beni alıp kahve içeriz sonra çocukları okuldan alıp eve geliriz. Ayda bir çocukları anneme bırakırız gezer tozar yer içer başbaşa takılırız. Akşamları dizi film izleriz bazen havaya göre gece yürüyüşe çıkarız,