Muallaaa canım aynı durumdayız altını değişirken,üzerini değişirken daha doğrusu sırt üstü yatırdığım anda etini koparırcasına ağlıyor ama böyle çığlık kıyamet sakinleştirmeye çalışıyorum eline bir şeyler veriyorum şarkılar söylüyorum yok asla dinlemiyor susuyorum ben de hiç tepki vermiyorum içimden sabır çekiyorum yapacak başka bir şey yok maalesef