Kızlar oğlum zaten iştahsız bi çocuk hep oyalanarak yediriyorum son azı dişi bi tane paylamış dünden beri hiç ama hiç yemek istemiyor çok üzülüyorum gerçekten, dişi patlamayan taraftan yemeği ağzına koyunca bekliyor bekliyor diğer tarafa geçirmiyor ne olacak böylr yaa geçici değil mi çok korkuyorum oylanarak yedirdim günlere şükreder oldum😒