OzlemCann ben de götürmedim. Seslendiğimde bakıyor. Sorun varsa ilerde sıkıntı oluyormuş zaten götürmem lazım yine de aklımda kalmasın diye. Şu an hamileyim şehir hastanesinde bol aktarmalı günler için fazlaca ağırlaştım. Doğurunca götürücem inşallah