Kızlar okuduğum bir yazıya göre uyku eğitimi koşullandırılmadan kendi kendine uyumayı amaçlayan bir eğitimmiş. Yani emzikle uyuyorsa emziksiz, sallanarak uyuyorsa sallama olmadan herhangi bir koşula bağlanmadan. Benim bebeğim 5 aylık oldu son günlerde beşiğinin dönencesini açıyorum ve beşiğine bırakıyorum dönence çaldıkça uykuya dalıyor. Bu herhalde bahsedilen uyku eğitimi olmuyor değil mi? Bir keresinde emziksiz uyutayım diyerek emziği vermedim bebeğim ağlamaktan kıpkırmızı oldu maalesef o kadar sinirlendi ki mecburen emzik kullanıyorum sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sanırım biz koşullanma olmadan bir uyku eğitimini başaramayacağız.