Selam arkadaşlar kızım 6 ay 24 günlük süt ve süt ürünlerine alerjisi var. Ek gıdaya gectik ama çok iştahlı degiliz. Siz neler veriyorsunuz. Çorba şeklinde haşlayıp veriyorum sebzeleri. Yoruldum ek gıda sürecinde. Farklı tariflerfleriniz varsa paylaşırsanız sevinirim