Lolik Oznurkayaa kesinlikle oluyor ağır ağır ve eşit ısıyla pişirdiği için sanırım . Tek sorun çok ağır günlüğe kullanmıyorum o yüzden
senbanabaksana Ömürlük bir tencere fakat ankastre ocak kullanıyorsanız cam çok fazla ısınıyor ve patlama riski oluyor yemek pişerken sık sık göz değiştirmek lazım