Merhaba arkadaşlarr oğlum 18 aylik sağlık ocağına götürmüştüm gecenlerde aşısı vardı hemşire önce muayene etti falan kafasının üstünde bingildak oluyor ya bebekken orası cokk hafif az denecek kadar hala kapanmamış normalde kapaniyormus bu aya kadar çok kafama takıldı önemli bisey olur muu ne yapmam lazm acaba bu durumu yaşayan var mı?