eyllzhr Merhabalar 14 ünde doğum yaptım süt tamamen ne zaman gelir acaba krem renkli geliyor az az ama birde meme ucu olmadığı için silikonla emzirmek zorunda kalıyorum sıkıntı yaratır mı