Themom_ Dün bebeğim çorbasını içerken elini ağzına soktu hepsi döküldü bacağına falan. Taytına ebebeğin leke çıkarıcı spreyini sıktım öyle yıkadım lekeler olduğu gibi duruyor. Önerisi olan var mı? Ya da çıkartmak için çaresi olan?
mavibahar1 Themom_ Rossman da Domol diye bir leke çıkarıcı var. 6 ay önceki olan lekeyi bile çıkardı. Bi deneyin. Ben 2 yıldır çok memnunum.
mavibahar1 Themom_ evet. İlk o hataya bende düştüm. Hiç bir işe yaramıyor verdiğim paraya yazık… Su da bastırıyorum 2 saat. Arkasında ölçek yazıyor. Snr bebek kıyafetleri ile atıyorum makineye. Bebek deterjanı ile yıkıyor. Çiçek… 😌💐