Son iki senedir sürekli hastalık sebebiyle antibiyotik kullanıyorum.ennson gittiğim acil doktoru bademcik ameliyatı yapiyorlar bu durumda dedi.bugun KBB a gittim.ameliyat olman lazım dedi.ama korkuyorum yetişkin olup bu ameliyatı olan var mı ayrıca izmirdeyim işin ehli bı doktor biliyorsanız onerirmisiniz
-