Kızlar 4 gündür takip ediyorum bebeğim belli saatlerde bazı şeyler oluyor mesela sabah 5 le 7 arası gaz sancısı oluyor en şiddetli olduğu zaman ve akşamları 22.30 dan sonra uyumaya başladı bebeğim daha 2 aylık sizce bu bir düzen mi yoksa alışkanlık mı bilemedim 4 gündür bu şekilde akşamları kesinlikle 22.30 dan önce uyumuyor tam saat 22.30 dan sonra uykuya dalıyor ve sabahları da 5-7 arası gaz sancıları başlıyor