Kızlar resmen can çekișiyorum felaket bi vajina kașıntısı türedi büyük ihtimal mantar var çünkü geçmek bilmiyor fitil kullanıyorum fitilden sonra bin beter oluyor daha yeni ağladım bile dayanamıyorum. Yarın kadın doğuma gidicem ama bazen alelade bi hap yazılıyor ve işe yaramıyor Sizin var mı doktor şu hapı yazdı tak kesti dediginiz yarın doktora soyliyim en azından belki kesin çözümlü bisey yazar.
Çok kötüyüm lütfen bilginiz varsa paylașın