eliflikli gittik de canım dün fark ettim biraz şiş gibi geldi.
Biz hastanede yaptırınca hiç bişey söylemediler kremleri bile nasıl süreceğimizi söylemediler bi kağıt verdiler elimize sadece o kontrole gittik bişeyi yok iyi kaldır dedi sadece şükür bi sıkıntı yok ama biz de 100 kere sünnet yaptırmıyoruz yani biraz insan gibi davranıp bişeyler açıklasalar keşke tutumu hiç hoş bir dr değil