mervekrbyk Kızlar elele anakucagını almıştım kızıma ama ne zaman kullanmalıyım fikrim yok bebeğim 14 günlük daha erken mi sizce
enercisizkaldimanne mervekrbyk yenidoğana uygun zaten o, ben ilk haftadan kullandım ama gel görki kendisi hiç sevmedi beyefendi 🥰 4 5 kez anca koydum içine 😵💫
mnkanne1 mervekrbyk eve geldiğimiz ilk günden itibaren kullandım anakucağını gece ben koltukta yattım hemen yanımda anakucağında bebeğimi yatırdık
mervekrbyk mnkanne1 peki kusan bebekler için uygunmudur sizce bebeğim geceleri kusuyor reflü yatağında yatırıyorm genelde
anneliquee mervekrbyk benim bebeğim de öyleydi emzirdikten veya mama verdikten sonra yarım saat 40 dk civarı ana kucağında oyalıyordum hafif sallıyordum kusmasını önlüyordu
mnkanne1 mervekrbyk ona bir şey diyemeyeceğim benim bebeğimin öyle bir problemi yoktu gece de genelde yan yatırıyorduk bi sağına bi soluna kusarsa görmezsek falan diye