Hanifeelif cagatay23 hiç sıkıntı olmaz canım benim oğlum da 5 aylıkken bıngıldağı kapandı çocuk nörolojisi ne hatta gittim kimileri doğarken bıngıldak kapanıp doğuyor kimileri de erken geç fark etmiyor dedi onun için endişe etme canım
cagatay23 minikoglummmmm doktor kafa cevresi büyüdüğü surece sıkıntı yok dedi. Suan buyuyor ama ya büyümesi durursa diye tedirginim suan 5 aylık
cagatay23 Hanifeelif valla çok üzülüyorum Allah korusun. Eşimin de küçükken erken kapanmış onda kafa şekil bozukluğu olmuş ameliyat olmuş 6 aylikken. O yüzden bu kadar kafama takiyorum. Doktorda nörolojik hareketlerini yaptığı surece de sıkıntı yok dedi ama ama yüreği isye 😊
Hanifeelif cagatay23 çok haklısınız ben de korkmuştum ama korkacak bir şey yok demişti ama yine siz takipte kalın yani