32 aylık oğluma yaklaşık 2 haftadır tuvalet eğitimi veriyorum çiş de hir sorun yaşamıyoruz ama kakadan aşırı derecede korkuyor çığlık kıyamet yapıyor ilk öğrendiği zamanlarda korkmadı aslında bay bay falan yaptım diyordu ama şu ara 3 günde 1 yapmaya başladı kakası katı da değil ama yapınca aşırı derecede korkuyor ve ağlıyor ne yapacağımı bilmiyorum inanın deneyimli anneler fikir verirse sevinirim