Ben iki şekilde de yatırıyorum ama bebeğimde reflü falan yok. Sırt üstü yatarken kustuğu da oldu ama bişey olmadı çok şükür. Yan yatırmayı destekle birlikte yapıyorum ama, yanına yastık koyuyorum ve ben uyanıkken yan yatırıyorum. Yani gözetim altında oluyor. Dikkat etmek lazım herşekilde, gözümüz hep bebişlerimizin üstünde 😌