Düzenli olarak lazere gidiyorum siizn gibiyim iğneli epilasyon yaptırdım hormonlardı doğumdu bir faydası olmadı yüzümü deldirdiğimle kaldım 2 ayda bir 250 tl veriyorum rahatlıyorum arada kaş ortası bıyık almaya devam ediyorum ilerleyen yaşlarda hormonlar düşünce tekrar iğneli yaptırım o zaman faydası olur