Seymabebek Merhabalar bebeğimin 10 aylık. Sadece oldugu yerde dönüyor emeklemiyor. Ama yürütecte kosuyor neredeyse. Sizce motor gelisiminde bir Sorun mu var ?
motherisbackk Seymabebek benim bebeğimde 10.5 aylık emeklemiyor emekleme bi gelişim basamağı değilmiş zaten. Elinden tutunca yürüyor birde yattığı yerden kendi kalkıp oturuyor. Bir yerlere tutunarak kalkıyor doktor bunlara normal her bebek emeklemez dedi
Ozlemyldz06 Seymabebek 10 aylikken siraladi 2 gun emekledi 13 aylik yurudu .cok korkak bi bebekti kizim hala cani cok tatlidir bi yerde ayaginin takilacagini anladiginda bile bas bas bagirir hic merak etmeyin icinizi rahat tutun
Atlaseg Emeklemek gelişim basamağı değil merak etmeyin içiniz rahat olsun benim oğlumda 9 aylık emeklemiyor