scinar Dogum kilomuz 3.250 bugun 32 gunluk oldu kontrolumuzde kıyafetiyle 5.100 çıktı saglik ocağı ebesi iyi dedi ama bana fazla geldi ileride fazla kilolu olsun istemiyorum sizce normal mi bu kilo alımı fazla mı
TeomaninAnnesi scinar bizde 3700 dogduk su an 48 gunluk 6kg. Önde gidiyoruz sadece. Mama ile beslemiyorsan sıkıntı yok dedi doktorumuz.
seizetheday scinar bizim de ilk ay kontrolünde 5 kilo çıkmıştı doktor maşallah ne kader çok anne sütü o kadar iyi beslemeye devam dedi önümüzdeki hafta bakalım 2 aylık kontrolüne gidicez
Beril17 scinar sizede maşallah normal yani kafana takma bizde 3750 doğduk. Kilo alımı dogdgu kiloylada uyumlu sizinde 🥰
hayallergercekoldu Kıymetini bilin anne sütünüz yarıyor demekki. Ben hem mama hem memeyle bile o kadar kilo aldıramadım