yasemin1812 17 aylık doğdu doğalı aynı hala uyku yeme sorunu bitirdi benide kendinide artık hayattan enerjim sevincim tükendi şen şakrak birisiydim 24 yaşındayım üstüme 10 yaş attırdı bi çöktüm artık bazen diyorum keşke anneliğin fragmanı olsaydı böyle olucağını hiç bilmiyordum daha yeni uyudu kaç zamandır böyle sallamaktan ne ayağım kalıyor ne kollarım bıktım gerçekten bu sorunlardan eski beni eski hayatımı çok özlüyorum aşırı kötü bitkin duygular içindeyim