Alpppo
Normalde yiyen bir çocuk muydu peki?
Karadutözü gerçekten iştah açıyor. Sabahları sulandırarak verirseniz yemesi yavaş yavaş düzene girecektir. Birde hiç yememesi normal değil, muhtemelen mamaya güveniyor. Eğer mama değil süt veriyorsanız bağırsakları tembelleştirr hiçbir faydası yok kesin sütü. Kan değerlerine vitamin değerlerine baktırın. Bazı değerler var onlar da iştahsızlık yapıyor. Düşük ya da yüksek olunca. Bu değerlere istinaden takviye verir doktorunuz o zamanda düzene girebilir.