htice2909 canım cici bebenin bebeğine hiçbir faydası yok gerçekten zararlı arı mamalar falan sırf şeker glikoz karbonhidratıyla kilo aldırmış olursun bunun da bebeğine hiçbir faydası olmaz tam aksine ilerde şeker hastası ve obez olma riskini arttırırsın. Öyle sağlıksız kilo alacağına almasın daha iyi. Sağlıklı yağlar ve proteinle kilo aldırmaya çalış. Yağlı yoğurtlarla tavukla etle yumurtayla ek gıda ve çorbalarını içeriğine güvendiğin tereyağlarıyla yap. Şeker yüklemesi yapınca bebeklere evet kilo alırlar ama insülin dengelerini bozmuş oluruz sürekli insülin üretmeye başlarlar zamanla insülin direnci gelişir. Annesi sensin tabi bir şey diyemem