Arkadaşlar oğlum 5 aylık ve her kaka yaptığında zıbın üst değiştirip yıkamaktan bıktım gerçekten sürekli sırtında kala dolu oluyor bezden dolayı mı değiştirmem mi gerek ne tavsiye ediyorsunuz sizde yaşıyor musunuz bu taşma olayını molfix ve sleppy kullandım ikisi de aynı