Minik23 geçmiş olsun isterseniz bi doktora gidin
Bende sezeryan oldum ve 7 ay sonrasında adet oldum adet kanamam 3 ay çok yoğun ve parçalı geliyordu ilk başta normal sandım sonra bikaç kez randevu bulamayınca acile gittim onlarda normal dedi ve tabi normal değildi sonra acil doktoru ultrason dan bakınca içinde parça kalmş ondan öyle kanaman var dedi ve parçadan kürtaj oldum sonra tekrar az bi kanama oldu ve kesildi kesildikten bir hafta sonra tekrar durmayan kanama oldu iki kez özele gittim bişi yok herşey normal niye kanamam var bizde bulamıyoruz dedi ve doğum kontrol hapı kullanmaya başladım bikaç ay öyle düzene girdi çöm şükür
Tabi eskiye göre adet kanamam biraz fazla ama yapacak bişi yok
Sonrasında baya değerlerim düştü bu sefer hafta da bir demir ve kan takviyesi yapıldı bana damar yolundan baya sizde dikkatli olun kan kaybı yaşamayın