kayrammm1 Kızlar mantar için doktor fitil verdi ben buradan gördüğüm kadarıyla kremde aldırdım fakat ikisinide reçetesinde süte geçer yazıyor, tereddüt ettim açıkçası sizce kullanmalı mıyım? Özellikle fitili
Ardenaden kayrammm1 yok cokmiyi bi krem berberler flnda kulaniyorms esim.berbere gttgnde bu cok.muhtesem bi krem.demis dogrudur herdeye iyi gelior krem.bn bebege zarari yok.anlaminda soyledm kremi bebegm icnde kullaniyorz diye mantara fln da birebirms o krem