pinkpanter meme reddini 2,5 aydan 5. Aya kadar yaşadım diyebilirim. Pes etmeyin asla. Sütünüze güvenin. Doktorunuza danışarak beslak damla, solgar kullanabilirsiniz. Doğal olarakta süt yapıcı şeyler kullanın. Yatarak, kucakta emzirmeyi deneyin. Ve uyuduğunda emzirin rüya öğünü gibi düşünebilirsiniz. Uykudayken emiyorlar. Sabredin geçiyor..