helbestt doktorum jel kullanmayın önermiyorum dedi ben kullanmadım tetagil aldım ama kızımın ağzına dökemiyorjm onu da kullanamadım boşa gitti para😂 benim önerim şu sulu diş kaşıyıcıları dondurup bebeğin eline vermek. En çok bu rahatlatıyor bebek büyükse de taze soğan verin eline bu da rahatlatıyor bu ikisini yapıyorum ben 🫶🏻 baktım olmuyor çocuk ağlamaya devam ediyor durmuyorsa da son çare calpol veriyorum