@Yclll 12 gün kaldık hastanede ayağından bile kaç yerini delmişlerdi yan oda da bi bebeğin damar yolunu bulamadılar diye hergün şırıngayla iğne yaparak ilaç enjekte ediyolardı. Gözümün önüne geliyo o bebeğin hali Allah hiçbir bebeği çocuğu hastaneye düşürmesin çok zor ama iyi olmasını istiyosan dayanman gerek. Allah şifa versin inşallah