hophopanneyy benim bebe 18 aylık, ben gece beslenmesine suyla yulaf pişirip hurma kayısı gibi şeylerle hafif tatlandırıp shaken take den çekiyorum, hasta olduğunda bazen zencefil ekliyorum bazen polen ekliyorum duruma göre, kesik ağızlı biberonla veriyorum ama bu aralar kesmeye çalışıcam ama çok zor geceleri çok acıkıyor bizimki