Tatlican Sadeturkkahvesi Tabiki islamda ama hem dini görevlerimizi yerine getirip hemde normal yaşantiya devam etmek gerek .
Cicektebenimcicekligunlerde uykusuzanne__ aa bende marketten dondurma almıştım iftardan sonra yerim diye şimdi görünce hatırladım.Yerim diye alıp alıp unutup yemiyorum.Nasil bir iştah bekliyordum iftardan sonraya 🙈🤣
Meri-Mel Tatlican Amin inşallah canım hepimize asıl giden yine gitmek istiyor değil mi gitmeyen bilmiyor zaten heves etmek ile gidip ,görmek yaşamak balmbasks şey 🥺🤲🏻
caniminikizleri Sadeturkkahvesi afiyet olsun bizde Eşimle içtik 1 saat önce buda story attığım foto 😊