Blackberry Kızlar oğlum 2 buçuk yaşında başlıycaz inşallah ama nasıl başlayacağımı hiç bilmiyorum .Tecrübeli anneler Bi yardımcı olur musunuz.
bernnaa Blackberry 1 haftalıkken bile kakasını çişini ne zaman yapıyorsa o saatte wc ye tutmak yeterli oluyor sizinki biraz büyümüş günün 2 saatini belirleyin o saatlerde wc de 5 dakika oturdun bağırsak terbiye olur hep o saatlerde gelir yapar