Doktor önerisi istiyorum kızlar. Elif yiğite gittim. Parçalıycaktım bşraz daha kalsaydım. Çok sövdüm içimden. Bebeğim 2 aylık. Odada bebeğin üstünü çıkarıp giydirmiyolar. Yasakmş. Odasının kapısının önünde çıkardm içeri girdim. Muayene etti dışarda giydirin diyo. Emzirme odası müsait olur diyo. Oda nerde diyorum
bir üst katta diyo bana. Çıplak çocuğu nası 1 kat yukarı çıkarım diye tartıştım. Sonra sağlık çalışanına şiddet diyolar. Bazıları fazlasıyla hakediyolar. Gene sinirlendim. Neyse konumuz o gerizekalı değil. Güvenilir bir doktor istiyorum. İlgili filan. Bide göz yokmuş hastanede. Göz doktoru önerisi istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim 💐