Herkese hayırlı akşamlar. Kızım 20 aylık 4-5 gündür gündüz uykusu uyumuyor. 9-10 civarı uyuyor. Ve sabah 8-9 gibi uyanıyor. Gündüz de hiçbir uyku belirtisi yok. Çok erken değilmi gündüz uykusunu bırakması için 🤷🏻♀️ Ne yapsam etsem bi türlü uyutamadım günlerdir.