melegininannesi38 Aynen öyle canım ek gıda dönemi kızım çok çok yerdi mama ek gıda meme düşün çok iştahlıydı ama ona ragmen 5 6 ay sabit kaldı resmen. Çünkü aynı zamanda emeklemeye ve sonrasında yürümeye başladı. Diş dönemi geldi yaz ayına denk geldi falan. O dönem de cok almıyorlar vermesin dua et de 🤭