nurcakar03 Kızlar önerilerinizi bekliyorum ve hangi mama ile ayda kaç kilo aldığını söylerseniz sevinirim 😊🙏🏻
limonzeytinmom nurcakar03 2 kızımda sma optipro kullandım ayrıca emzirdim ayda 900 - 1200 gr aldılar 🤌
tpbm1710 syma0 bebeğim 5 aylık oldu 2.ayından itibaren hipp kullanıyorum ayda 800-1000 gr arası alıyor 🤔🤔 nurcakar03
AEgemm nurcakar03 golden goat 4. Aydan beri kullanıyoruz her ay 1-1250 alıyor 7 buçuk aylığız ama prematüre bebeğim belki ondan o kadar fazla alıyordur 1400 gram doğdu 1200 grama düşmüştü. Gören tombiş diyor şimdi
nurcakar03 limonzeytinmom canim 1 aydır kullanıyorum onu aşırı kabız yaptı oğlum neredeyse 12 gün kakasını yapamadı denemediğimiz yöntem kalmadı 🤷🏻♀️
syma0 Ben de burada bekleyim. Doğduğundan beri hipp combiotik kullanıyoruz ama kilosunu az buluyor doktorumuz özel mamaya geçtik ama oda günde iki şişe kullanılıyor
cnnkr Kilo aldırmasından çok mamanın içeriğinin önemli olması gerektiğini düşünüyorum. Ayrıca bebeğin bilişsel ve zihinsel gelişimi de kilodan önemli olmalı benim fikrimce
nurcakar03 cnnkr öneriniz varmı iyi içerikli ben pek anlamıyorum hep emzirdim bir anda sütüm azaldı o yüzden böyle bir anket açtım
_Prens_annesi_ nurcakar03 ben 15 aydır sma optipro kullanıyorum gayet memnun Ama kilo alımını falan takip etmedim