anneliksevinci Herkese merhaba Oğlum 44 günlük, anne sütü ve mama ile besleniyor, Oğlum çok yakın aralıklarla çiş yapıyor, mesela bezini alıyorum belki yarım saat bir saat sonra bakıyorum bezi yine çişli… bu normal mi acaba