niluna götürcem tabiki de canım ihmal edermiyim ben sadece fikir almak istedim şuan anında götürebilmem imkansız , dediğim gibi kabızlık problemi yaşadık uzun bi süre o yüzden korkuyor ben de anlatıyorum yaza doğru inşallah havalar sıcaklaşınca daha çok üstüne düşeceğim bu bez olayının