limonzeytinmom aynen öyle bacaklara kundak yapmadığınız sürece sıkıntı yok. Kendi kendine de müdahale etmeden gelişir ancak çift bez bağlamak vs hızlandırıyo geliştirmesini. Biraz mesleki olarak anlatacağım bacağın arasını çift bez vs ile açarak kalça abduksiyon ve fleksiyon hareketi yaptırmış ve o pozisyonda sabitlemiş oluyoruz yani kalça kemiğini eklem boşluğuna yakınlaştırıyoruz bu da gelişimi hızlandırıyor. Ancak kundak yaparsak tam tersi kalça kemiğini eklemden uzaklaştırıp zaten gelişmekte olan kalçayı olumsuz etkilemiş oluyoruz ve normalde artması gereken açı kundak ile uzaklaşan eklem aralığından dolayı giderek daha azalıp çıkmaya meyilli hale geliyor. Halbuki hiçbir müdahalede bulunmasak normal şekilde gelişimini tamamlıyor kalça. Sadece ekstra yöntemlerle bu süreci hızlandırabilirsiniz. Ama ben gerek duymadım doktoruma da güvendim şükür de düzeldi