handesim53 ben de aynı durumdayım. 4 aylık olmak üzereyiz hala olayı çözemedim. Normalde anne sütü alıyordu bu 2-3 güne kadar çok az mama aldı, saatlerce emse ne uyuyor ne duruyor. 30 cc mama yapıyorum onunla uyuyor. Bazen galiba ememiyor ondan böyle diye düşünüyorum. Çok huysuz oluyor sürekli emiyor doymuyor sinirleniyor. Çok az mama içiyor onunla uyuyor. Herhalde anne sütü ağır ağır gidince anlamıyor doyduğunu.